Jag behöver inte dig tillbaka i mitt liv tack

I morse vaknade jag och kände mig spänd i hela kroppen. Huvudet märkte garanterat av det och det kändes som om jag bara var på ett väldigt dåligt morgonhumör.
 
Jag drömde om mitt ex i natt. Hur han bara helt plötsligt kom och hälsade på och sa "men jag vill ju bara vara med dig".
 
I vanliga fall tar jag inte jättehårt på drömmar. Men den mannen. Han har sina sätt att göra sig påmind vid de stunder man ändå tror att man har glömt bort honom. Det kan komma en wordfeudförfrågan eller något liknande. Ofta kommer de också under just de stunder han ploppar upp i huvudet.
 
Nåja, kommer han tillbaka i fler drömmar är det nog dags att bli nervös.
 
Jobbet är halvklart. Det är inte jättemånga veckor kvar innan jag får åka hem till min älskade sambo igen. Som jag saknar honom. Idag spontangrät jag bara för att jag tänkte på hur glad jag kommer att vara när jag får se honom till helgen. 
 
För mig är han ren och skär kärlek. 100%, rakt igenom. Jag hoppas på all världens tid tillsammans med honom.
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fint! Relationen och kärleken som du har till din sambo känns så... Härlig.

Människor från förr finns alltid med en. Själv har jag en som kommer till mig i nattens drömmar när jag behöver extra trygghet. Som om han visste.

Svar: Tack så hjärtligt för dina fina ord. Dina rader gör mig alltid glad och aningen klokare. Tack för det.

Kram

Svar: Jag skulle mycket hellre ha någon som kom när jag behövde extra trygghet än någon jag hellre skulle vilja glömma bort. En del av mig jag skulle vilja glömma men som jag ändå är glad och tacksam för på något konstigt sätt.Kram
anothercrackinthewall.blogg.se

2013-04-24 @ 23:37:02
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0