Det där med att uppdatera

Det går dåligt att uppdatera känner jag.:P

Mycket kommer väl ifrån att jag har haft ungefär fjorton miljoner saker att göra under våren och sommaren... Spelningar har avlöst varandra och sen har det funnits uppsatser, inlämningsuppgiter och så vidare.. Det har inte funnits plats och tid att tänka på annat än att göra skolgrejer.

Dessutom har jag haft en flytt att tänka på, en flytt som har ändrat mitt liv och kostat mig buttloads of money. Två månadshyror bara försvann för att jag tappade den som bodde hemma hos mig. Jag blev sambo istället, har inte ångrat det beslutet en endaste sekund sen det togs. Han är fantastisk. Det är den här människan jag vill vara med, vill skapa mitt liv och en familj med.

Ett nytt försök igen att uppdatera på någon slags oftare-basis.;)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Välkommen tillbaka. Jag har saknat dina inlägg.

Svar: Tack för dina fina ord och för din förståelse. Många gånger kan jag tycka att personer från förr kan begränsa mig, just för att jag har så svårt att släppa taget om dem. Håller du med?

Kram

Svar: Absolut. Det finns alltid en jämförandetanke bakom allt tycker jag. Saker som någon har gjort tidigare får alltid tankarna att gå tillbaka till den personen oberoende av om det är bra eller inte. Riktigt jobbigt i många fall när man jämför gamla pojkvänner eller sådär.
anothercrackinthewall.blogg.se

2012-09-22 @ 23:11:00
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0