Stressmonstret

Det finns miljoner saker för mig att göra vilket alltid slutar med att jag sitter apatiskt och inte gör särskilt mycket alls. Men det finns saker att ta itu med. Dels i skolan men också i lägenheten. Jag känner mig som världens sämsta sambo som inte har packat upp alla lådor än, men tiden har helt enkelt inte funnits. Så idag tror jag blir en dag i pluggandet och städandets tecken. En stor grej måste in i dag och jag skulle också vilja hinna städa runt lite innan herr sambo kommer hem för dagen. Vi får se vad jag hinner med här, jag brukar ha storslagna planer men sen brukar det liksom dö ut under dagen. Disciplin och jag är inte bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Lycka till. <3
Kram

Svar: Tack. :)Kram
anothercrackinthewall.blogg.se

2012-10-10 @ 10:33:39
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Jasmine

Svar: Tråkigt att det var så hektiskt i din tvättstuga. Så ska det inte vara. Jag anser att det är hyresvärdens ansvar att se till så att det fungerar. Dessvärre gör inte alla sitt jobb...
Tack för din kommentar. :)
Kram

Svar: Jodå, där var det meningen att det skulle vara så.:P Studentlägenheter är sina egna små världar har jag insett.:Pkram
anothercrackinthewall.blogg.se

2012-10-14 @ 13:27:53
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Jasmine

Svar: Tack! Jag skulle bli så glad om jag fick jobbet. Det skulle betyda att jag kan flytta hem till min pojkvän.
Kram

2012-10-27 @ 12:40:39
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0