Problem

Såhär känner jag mig nu. Jag och Johan Glans har samma typ av inställning till problem.

I natt fick jag höra av en kompis att han är kär i mig - problem nummer 1. Hur ska det lösas?

Och med min sambo försöker jag på något pedagogiskt sätt göra slut, att jag jag inte vill ha distansförhållande, att han inte respekterar mig and so on men det slutar också alltid med att jag frågar hur han vill göra. Han svarar alltid att han vill vara med mig så det blir alltid så att jag stannar kvar, för jag vill inte göra honom ledsen. - problem nummer 2.

Jag gör nog som Johan Glans och går och lägger mig. Blindtarmen kan jag inte skylla på för någon sådan har jag inte kvar.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag har skrivit det tidigare; du måste tänka på dig själv. Du försöker göra slut med din sambo, det är ett framsteg - bra! :)

Att din kompis är kär i dig behöver inte vara ett problem. Kanske är det dags att låta vingarna breda ut sig och flyga mot nya äventyr? Att vara fast i en tillvaro som mest skapar inre oro och dålig självbild är ingen lyckad tillvaro. Du borde kanske ta steget ur boet. Jag tycker du ska fundera över vad som egentligen händer. Någonting måste ju förändras. Lycka till. :)

Kram

2011-05-10 @ 20:25:17
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0