Lugnet före stormen?

Jag vill inte ha ett distansförhållande. Jag har försökt, och det är inte min grej. Det var dessutom därför jag bröt upp från min förra stad och flyttade ihop med människan, för att slippa det där med distans.

Igår diskuterade vi framtiden. Frantiden är skrämmande. Jag vill, som sagt, inte ha distansförhållande, och det verkar vara så det blir i ett par år om vi fortsätter såhär. Dessutom vill vi inte bo på samma plats i Sverige senare heller. Det verkar ju lite lagom dödsdömt.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Att ha distansförhållande kräver sin kärlek. Det kräver sin tid och det kostar dina pengar. Att prioriterar är verkligen en utmaning. Vissa förhållande klarar det, andra har inte samma band eller möjligheterna som krävs.



Att framtiden är skrämmande kan jag absolut hålla med om. Samtidigt tycker jag att det finns en spänning med dessa tankar, som jag gärna vill studera noggrannare. Håller du med?



Hoppas att ni kommer fram till något.



Svar: Tack för dina ord. Jag försöker att inte pressa mig själv. Tiden kommer, då det känns naturligt att skriva igen. :)



Mitt stöd kommer du alltid att få. <3



Kram

2011-05-09 @ 18:14:27
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0