Kalla källarjävel

Jag sitter här i en källare, bara för att det är där jag huserar just nu. Den verkar spegla mitt humör ganska bra.

"Kall som is. Din blick är kall som is. Och jag kan inte värma den"

Ju fler vänner jag pratar med, desto mer insyn får jag i det jag lever i. Det brukar gå bra så länge jag är tyst och det är städat. Övrig tid "mår han dåligt".
Från att någon gång i månaden skrika att det inte funkar kommer det mer och mer frekvent och kan numer vara någon gång om dagen. Var leder det oss om någon månad/något år?

Igår pratade jag med honom om att vi kanske bara var menade att vara vänner men att om han ville att det här skulle fungera var det dags att lägga in 8ans växel även om han bara har 5 förutom backen. För just backa, det får han då inte.


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

svar: de bästa som finns:)

2011-05-03 @ 20:16:07
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0