Ett ynka sms

Eftersom jag och herr sambo inte jobbar tillsammans/läser samma kurser, så är vi hemma på olika tider.
Idag är en sjukdag, för mig.. Å andra sidan hade jag varit hemma mycket ändå för jag har inte långa dagar allt som oftast.

Herr sambo däremot är borta hela dagen, som vanligt och skrev på förmiddagen och frågade om jag inte kunde ta med en matlåda till honom.. Bara där, han har glömt att jag mår så dåligt av migränen att jag bara måste få sova bort den. Nu är det bättre men ändå. Sen när han säger att han nog kommer hem till lunch istället då så väntar jag ju på honom för att äta tillsammans.. Som vanligt väntar jag förgäves och får skicka sms och fråga om han inte kommer hem...

"Jag glömde skicka och tala om"

Det är hans standardsvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0